Ostatnio dodane lub zmodyfikowane artykuły
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego - stan 01.01.2025 w załączeniu:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dot. postępowania 1/2025/TP
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dot. postępowania Świadczenie usługi kremacji zwłok i szczątek na potrzeby Zakładu Usług Pogrzebowych Sp. z o.o. w Ostrowcu Św” -nr ref. 1/2025/TP w załączeniu:
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT w post.1/2025/TP
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT dot. postępowania „ Świadczenie usługi kremacji zwłok i szczątek na potrzeby Zakładu Usług Pogrzebowych Sp. z o.o. w Ostrowcu Św.” -nr ref. 1/2025/TP pismo w załączeniu
INFORMACJA O KWOCIE JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENI...
INFORMACJA O KWOCIE JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA Świadczenie usługi kremacji zwłok i szczątek na potrzeby Zakładu Usług Pogrzebowych Sp. z o.o. w Ostrowcu Św” -nr ref. 1/2025/TP Zamawiający na podstawie art. 222 ust.4 ustawy z dnia 11 września 2019 r.-Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 202 r. poz. 1320 ze zm.) informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć 343 000 złotych brutto : pismo w załączeniu
Świadczenie usługi kremacji zwłok i szczątek na potrzeby Zakładu Usług Pogrzebowych...
Świadczenie usługi kremacji zwłok i szczątek na potrzeby Zakładu Usług Pogrzebowych Sp. z o.o. w Ostrowcu Św. Postępowanie nr ref. 1/2025/TP jest prowadzone w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e4643b8-226c-4f3f-9180-02ae8de54a11 Okres realizacji : od 01.03.2025 do 28.02.2026 roku . Termin składania ofert: 17.02.2025 roku do godz.08:30. Termin otwarcia ofert: 17.02.2025 roku...
Klauzula RODO- zamówienia publiczne
KLAUZULA INFORMACYJNA RODO- Zamówienia publiczne
KLAUZULA INFORMACYJNA – Zamówienia publiczne 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Usług Pogrzebowych sp. z o.o. z siedzibą w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Długa 8, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski. 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych e-mail: sektertariat@zupostrowiec.pl 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust.1 lit c RODO oraz po udzieleniu zamówienia w celu realizacji umowy na podstawie art. 6 us...
Zawiadomienie o wyborze oferty - „Dostawa ( sprzedaż wraz z transportem i rozł...
Zakład Usług Pogrzebowych Sp. z o.o. informuje, że w przeprowadzonym postępowaniu –zaproszeniu do składania ofert na: „ Dostawa ( sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem) elementów betonowych do budowy piwnic grobowych, dwuosobowych dla cmentarza komunalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim” najkorzystniejszą ofertę złożyła firma: Karolina Wrona, Braciejowice 20, 24-335 Łaziska, woj. lubelskie, NIP:717-171-39-86 REGON:360230830 Wartość zamówienia brutto -116850 zł. uzyskując 100...
Zaproszenie do składania ofert na dostawę ( sprzedaż wraz z transportem i rozładunki...
Zakład Usług Pogrzebowych Sp. z o.o. zaprasza do składania oferty w postępowaniu: „Dostawa ( sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem) elementów betonowych do budowy piwnic grobowych, dwuosobowych dla Cmentarza Komunalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim” Zamówienie publiczne o wartości poniżej 130.000 zł netto Termin realizacji zamówienia : sukcesywnie od 03.03.2025 roku do 30.11.2025 roku. Termin składania ofert: 31.01.2025 do godz.12:30 Termin otwarcia ofert: 31.01.2025 do godz.12:45
Wykonanie usługi przewozów okolicznościowych ( pogrzeby) pojazdem typu bus w 2025 roku
Zawiadomienie o wyborze oferty w postępowaniu: „Wykonanie usługi przewozów oko...
Zakład Usług Pogrzebowych informuje, że w przeprowadzonym postępowaniu na „Wykonanie usługi przewozów okolicznościowych ( pogrzeby) pojazdem typu bus w 2025 roku” została wybrana firma: USŁUGI TRANSPORTOWE "JERRY" JAROSŁAW PAWŁOWSKI os. Pułanki 30 /25, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski – uzyskując 100pkt pismo w załączeniu:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty-7/2024/TP
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu na: „Zakup i dostawa nowej minikoparki dla potrzeb ZUP Spółka z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim.”- nr ref. 7/2024/TP pismo w załączeniu
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty- 5/2024/TP
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu nr ref. 5/2024/TP na " Sukcesywną dostawę trumien i krzyży w okresie od 02.01.2025 do 31.12.2025 roku z podziałem na zadania." plik w załączeniu
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej dot. postępowania 6/2024/TP
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej dot. postępowania na Sukcesywną dostawę wieńców i wiązanek wykonanych z kwiatów żywych i sztucznych w okresie od 02.01.2025 do 31.12.2025 roku -nr ref. 6/2024/TP pismo w załączeniu
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT dot. postepowania - nr ref. 7/2024/TP
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT dot. postępowania na Zakup i dostawa nowej minikoparki dla potrzeb ZUP Spółka z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim -nr ref. 7/2024/TP Pismo w załączeniu
INFORMACJA O KWOCIE JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENI...
INFORMACJA O KWOCIE JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA Zakup i dostawa nowej minikoparki dla potrzeb ZUP Spółka z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim -nr ref. 7/2024/TP Zamawiający na podstawie art. 222 ust.4 ustawy z dnia 11 września 2019 r.-Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć 200 000 złotych brutto : pismo w załączeniu
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT dot. postepowania - nr ref. 6/204/TP
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT dot. postępowania na: Sukcesywna dostawa wieńców i wiązanek wykonanych z kwiatów żywych i sztucznych w okresie od 02.01.2025 do 31.12.2025 roku -nr ref. 6/2024/TP. pismo w załączeniu
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT w postępowaniu 5/2024/TP
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT w postępowaniu na: „Sukcesywną dostawę trumien i krzyży w okresie od 02.01.2025 do 31.12.2025 roku z podziałem na zadania” -nr ref. 5/2024/TP.” pismo w załączeniu
INFORMACJA O KWOCIE JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENI...
INFORMACJA O KWOCIE JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA Sukcesywna dostawa wieńców i wiązanek wykonanych z kwiatów żywych i sztucznych w okresie od 02.01.2025 do 31.12.2025 roku -nr ref. 6/2024/TP Zamawiający na podstawie art. 222 ust.4 ustawy z dnia 11 września 2019 r.-Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć 280 000 złotych brutto : pismo w załączeniu
INFORMACJA O KWOCIE JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA
INFORMACJA O KWOCIE JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA „Sukcesywną dostawę trumien i krzyży w okresie od 02.01.2025 do 31.12.2025 roku z podziałem na zadania” -nr ref. 5/2024/TP.” Zamawiający na podstawie art. 222 ust.4 ustawy z dnia 11 września 2019 r.-Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320, ze zm.) informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia zamierza przeznaczyć 465 000 złotych bru...
Zakup i dostawa nowej minikoparki dla potrzeb ZUP Spółka z o.o. w Ostrowcu Świętokrz...
Postępowanie - nr ref. 7/2024/TP- dot. Zakupu i dostawy nowej minikoparki dla potrzeb ZUP Spółka z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim jest prowadzone w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Termin składania ofert: 18.12.2024 roku do godz.8:30. Termin otwarcia ofert: 18.12.2024 roku godz. 9:00. Link do strony na której prowadzone jest postepowanie: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d297b988-4c76-...
Wykonanie usługi przewozów okolicznościowych ( pogrzeby) pojazdem typu bus w 2025 roku
Zaproszenie do składania ofert na Wykonanie usługi przewozów okolicznościowych ( pog...
Zaproszenie do składania ofert na Wykonanie usługi przewozów okolicznościowych ( pogrzeby) pojazdem typu bus w 2025 roku Termin realizacji zamówienia: od 02 stycznia 2025 roku do 31.12.2025 roku. Termin składania ofert: 19.12.2024 do godz. 10:00. Termin otwarcia ofert: 19.12.2024 o godz.10:10 W załączeniu do pobrania: